Elköltöztünk!!

Chat BETA

Kapcsolat

Partnerek

Utolsó kommentek

Fat Joe Eminem 'Recovery' Című Korongjáról...

2010.06.12. 10:01 slima

Miután hallotta Eminem nemrég kiszivárgott Recovery című korongját, Fat Joe interjút adott az XXL magazinnak, és elmondta a véleményét az albumról.

Idézem:

"Ez a korong hihetetlen"..."Az a dal vele és Wayne-el, aztán a második dal, a Talking 2 Myself...az összes dal...ez a gyerek nagyon küldi...kemény."

Joe azt is elmondta, hogy teljesen más hangzású mint amire számított, de nem csalódott...

"Azt hittem hogy nem fog tetszeni, mert az emberek azt mondták hogy figyu ez tiszta rock, és ilyen dolgok...De ez a korong nagyon kemény. Én igazából a megszokott hip-hop hangzást vártam...Értitek miről beszélek...ez egy olyan Just Blaze által készített rockos dolog...Nekem nagyon tetszik...Szeretem. Nagyon. Nem hazudhatok nektek."

Arról hogy Eminem visszatért e arra a szintre ahol fénykorában volt, Fat Joe így reagált:

"Azt hiszem hogy visszatért oda ahol annó volt...Komolyan. Azt gondolom hogy szövegileg visszatért arra a szintre ahol volt. Ez a véleményem az albumról."

Fat Joe The Darkside: Volume 1 című albuma Július 27.-én fog megjelenni.

Szólj hozzá!

Címkék: interjú fat joe eminem recovery

A bejegyzés trackback címe:

https://fightmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr232075734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása