Elköltöztünk!!

Chat BETA

Kapcsolat

Partnerek

Utolsó kommentek

Eminem - When I'm Gone #pillanatnyi hangulat

2010.08.24. 15:35 slima

Ezt most csak azért mert jó...fusson az ilyen pillanatnyi hangulat címszó alatt:)

Kattintsatok a tovább-ra...kommentben érdekel hogy kinek mennyire jön be ez a dal+klip.

3 komment

Címkék: music video eminem pillanatnyi hangulat

A bejegyzés trackback címe:

https://fightmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr232244049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D12 2010.08.24. 17:52:27

Ez nekem régen sokáig a kedvenc zeném volt a klipp meg tökéletesen passzol a szöveghez. Persze ha valaki ért 1 kicsit angolul. Erre az egészre klipestől zenéstől mindenestől 98%. És csak azért 98 mert nálam a Same Song & Dance a 99°%. De még kicsit vissza kanyarodva ehhez a zenéhez. Ez volt az első olyan rap zeném ahol ledöbbentem az ütemen és az éneken. Mert nagyon jól sikerült

salga_mate 2010.08.24. 20:10:09

Hát Eminem top5jében biztos benne van...zseniális szám, a klip meg még jobb, ha lehet!

EMIN3M 2010.08.24. 20:46:02

Nekem a top3-ban benne van a szám az biztos...olvastam magyarul a szövegét és egy kicsit megható is. De nekem az tetszik benne a legjobban, hogy Eminem olyan jó dallamot csinált alá, hogy az vmi elképesztő. Átadja a zene hangulatát. És természetesen a klip is nagyon jó hozzá!
süti beállítások módosítása