Elköltöztünk!!

Chat BETA

Kapcsolat

Partnerek

Utolsó kommentek

Eminem - 'Not Afraid' Videó

2010.06.05. 07:47 slima

Megérkezett Eminem várva várt videóklipje a Recovery első single-jéhez, a 'Not Afraid'-hez....csekkit a tovább mögött. (HD Minőségben letölthető)

Továbbá ne feledjétek el majd megnézni: Eminem A Friday Night With Jonathan Ross-ban

High quality: 1080i, 720p

...........................................

(frissítsétek párszor az oldalt, ha nem jelenne meg a videó)

10 komment

Címkék: music video eminem recovery

A bejegyzés trackback címe:

https://fightmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr982057859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nalla_ 2010.06.05. 07:53:54

OMG!!!! Nagyon jó lett...még mindig a régi Em!!! Nagyon jó az egész!!! :-)))

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.05. 09:15:15

Picit jó lett...jobb mint a Beautiful klipje...az ilyet szeretjük :)

EMIN3M 2010.06.05. 10:01:09

Nagyon jó lett ez a klip és ennek nagyon örülök!!!:D Nem hiába vártam.:D:D

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.05. 10:04:57

@EMIN3M: és a hivatalos megjelenés még odébb van...nem picit örültem én is ma reggel....tényleg tele van metafórákkal.

Az hogy leugrik a mélybe, de aztán emberfeletti erővel újra a csúcsra tör....
Sötét szobában van, majd kitör onnan....
Járkál az utcán, teljesen passzív, alig ismer magára, de utat tör magának az elszigeteltségtől...

Ugyanaz a dolog több verzióban...jó klip lett.

muforlife 2010.06.06. 13:46:23

nagy klip, teljesen illik a zenéhez, és tényleg jobb mint a Beautful-é, pedig nekem már az is tetszett

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.06. 18:06:20

@muforlife: nekem a Beautiful klipje sokkal jobban bejött volna, és többször néztem volna meg ha a teljes számot átöleli...de ez hogy kihagyták az utolsó versszakot, ez kiütötte a biztosítékot.
Ha a végéről lehagyják a Paul Rodgers részt, akkor simán ugyanennyi lett volna időben, és Eminem legjobb része is benne lehetett volna...na de mindegy :(

Shady313 2010.06.28. 10:36:37

Nekem is nagyon tetszik, szerintem ez Eminem egyik hanem a legjobb klipje!!!!!!De én is jobban örültem volna ha a Beautiful klipje valóban az egész számról szól!!!!!

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.28. 10:40:38

@Shady313: hát igen :)
Remélem hogy a No Love klipje is lesz ilyen jó, és nem lesz olyan semmilyen mint amilyen a Drop The World klipje.

D12 2010.07.20. 17:55:27

@slima: Én minden nap 3 szor a youtub-on és 5 ször az innen letöltött verziót nézem. Nehogy már a Lady Gaga Bad Romance-nak nagyobb legyen a nézettsége. :)
süti beállítások módosítása