Elköltöztünk!!

Chat BETA

Kapcsolat

Partnerek

Utolsó kommentek

Eminem - Recovery Kibeszélő

2010.06.08. 09:00 slima

Igen...kiszivárgott a teljes album...linket a letöltéshez itt ne kérjetek...nem a terjesztés a cél...a cél az hogy minden rajongó megvegye az albumot...a poszt célja pedig az hogy ha van olyan aki már hallotta, az elmondhassa a véleményét.

Rövid poszt lesz, véleményeket várok ide kommentekben.

Eminem - Recovery (Június 22.)

Első hallgatásra számomra :

Most értem a végére....még meg kell hallgassam néhányszor...sokszor...ez nem Slim Shady, ez pici Marshall Mathers és sok Eminem

Ez a No Love (alant a másik posztban,) az egyik, a kurvajó számok közül...számomra legalábbis.

A végén a Your Never Over pedig felteszi a pontot az I-re...megkaptuk a várva várt Proof dalt, amit Eminem az emlékére írt (valahol a Going Through changes is az, de ez teljes mértékben).

Nekem tetszik...nem akarom egyik előző albumához sem hasonlítani...úgy a jó hogy mindegyik teljesen más.
Sok SSLP, sok MMLP vagy sok TES nekem nem kell...mindegyikből egy...és ez így a jó.

Várom a ti véleményeteket...

24 komment

Címkék: album eminem kibeszélő recovery

A bejegyzés trackback címe:

https://fightmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr492064894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nalla_ 2010.06.08. 10:02:40

Egyetértek!!!! Másodjára hallgatom és egyre jobban tetszik egy csomó más szám is pl.a Talkkin'2 Myself...nem tudok vele betelni, tényleg nagyon más, de NAGYON JÓÓÓ!!! Szomorú leszek, ha nem fog tetszeni a rajongóknak!!! Én úgy érzem, h ez egyre jobb és semmi keresnivalója nem volt a Relapse-en...igaza volt...Going Trough Changes ;-)...No Love...Love teh Way You Lie...stb....Seduction...igazából mind jó, nem tudok rangsorolni, csak az első hallásra hagyatkozom és a második után bajban vagyok,mert mindet lájkolom :P...engem feldob az egész, ahogy Em mondta! Gratula neki és remélem mindenki oan boldog most mint én és nem csalódtak, mert érdemes volt ennyit várni szerintem erre is meg a Relapse-re is!!! Áj lájk Recovery...végre van mit hallgatni!!!!

csubi91 2010.06.08. 16:27:18

Nagyon új stílusban nyomja persze már a haja se a régi de azért tényleg nagyon jó lett így első hallásra nekem a so bad és az almost famous az amire azt mondom hogy ezek rohadtjók persze a többi se rossz de még hallgatnom kell. Ja és van egy bonustrack is na az fogott meg a legjobban egy kicsit sanzonos stílusban gondolom a francia kirándulása miatt esetleg annak nem tudjátok a címét?

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.08. 16:32:16

@csubi91: annak még nem lehet tudni hogy mi a címe sajnos, de amint megtudom közhírré teszem :)

Én sajnos még csek egyszer, reggel tudtam meghallgatni mert melózok, de inkább olyat tudok mondani ami még nem 100%-osan tetszik, mert azokból a dalokból van kevesebb.

Jó album lett nagyon, és a hardcore fanok is nagyon jól fogadják (140 emberből 120 szerint klasszikus)...szerintem is :)

EMIN3M 2010.06.08. 16:55:19

Szerintem ez az album úgy jó ahogy van, nekem majdnem minden szám nagyon tetszik, és azért majdnem mert én Rihanna "visítását" nem bírom. A többi maximálisan jó szám még a Love the way you lie is, de csak azon része, amiben Eminem rappel. Nyilván nekem is vannak kedvenc számaim, de nem csalódtam, teljesen elégedett vagyok. És meg fogom venni.:D

szalko 2010.06.08. 17:00:05

Kellemesen csalódtam az album meghallgatása után...
Sokat változott a zenei stílusa az évek alatt, kicsit light-osabb, kicsit pop-osabb, de még mindig Shady! :)
Tetszik nagyon, hogy sokkal érzelmesebb számok szerepelnek az albumon. Az "On Fire"-t hallgatva kicsit olyan érzésem volt, mint ha egy Relapse track-et hallgattam volna, számomra azokhoz a komorabb számokhoz hasonlított. A So Bad annyira "rossz", hogy az már jó. :)
Nálam ez a track viszi a prímet, Dre mester és Shady "padawan" megint alkottak. Amint lehetőségem lesz rá megvásárolom.

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.09. 10:05:45

Az utolsó dal címe a legújabb infók szerint 'Here We Go'
szvsz ez az album egy klasszikus :) ...nagyon kíváncsi leszek hogy milyen számokat fog hozni amerikában az első héten...
Én személy szerint következő single-nek a No Love-ot preferálnám, mert az az egyik leginkább a 'klubbokban is lejátszható' stílusú...népszerű lenne :)

csubi91 2010.06.09. 17:22:35

Ahogy hallgatom az almost famoust olyan mintha néha ugorna vagy az ütő elrontaná például a refrénben is amikor azt éneklik hogy i have been changing faces. Már több helyen is meghallgattam de mindenhol így van és így nem olyan frankó szerintetek ez csak valami hiba vagy direkt csinákták ilyenre? Vagy ti nem vettétek észre?

csubi91 2010.06.09. 17:32:03

ja egyébként én is hallottam egy címet a bonusnak: Gun Go Off

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.09. 18:09:47

@csubi91: szerintem direkt ilyen...egyébként nagyon jó az a szám.
Egyébként most nemtudom miért, de a Seduction valamiért nagyon bejön....főleg amikor a második versszakban felpörög :)

Nalla_ 2010.06.09. 21:06:25

@slima: :D...a Seduction tényleg nagyon jó, de nekem nagyon bejön az Almost Famous és éppen amiatt amit csubi írt...sztem ettől oan para a hangzás :P

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.11. 10:30:18

Minél többet hallgatom ezt az albumot annál jobban tetszik :) ....jelen pillanatban a Spacebound-ot jelölném következő kislemezként :)

D12 2010.06.11. 17:53:07

@EMIN3M: Már bocs Emin3m de te nem értesz a zenéhez. Mert Rihanna nagyon jól énekel nem tudom honnan szetted ezt a hülyeséget, hogy visít mert te biztos jobban tudsz. Egyébként ez a legjobb eminem album és meg fogom venni.

csubi91 2010.06.12. 21:15:08

@D12: Hát ne haragudj hogy közbe szólok de Rihannának nem igazán van meg a magassága ehhez a dalhoz és a felső hangokat alig támasztja meg olyan jódlizó hatást kellt. Egyébként konzervatóriumot végeztem és ismerek pár énekest

D12 2010.06.12. 22:20:10

@csubi91: Én szerintem meg úgy jó ahogy van.

Ting 2010.06.12. 22:37:29

@slima: A Space Bound most nálam is nagy kedvenc. Igazi Eminem-es dal. :)

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.13. 01:27:05

@Ting: akkor most legyen kedvenc a 25 To Life...hihetetlen jó ahogy a kettőjük kapcsolatáról beszél...mármint közte és a hip-hop közötti kapcsolatról.

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.17. 16:56:52

@csubi91: ilyen lesz a magyar borító :)

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.18. 13:02:32

Bookline-on már rendelhető a CD...

EMIN3M 2010.06.18. 22:54:05

Én megvárom a deluxe edition-t.:D

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.19. 00:15:57

@EMIN3M: az szvsz csak itunes-on keresztül érhető el.
Aki CD-n veszi meg, az szerintem majd letöltheti úgy ahogy azt a Relapse esetén is lehetett a My Darling-al...

salga_mate 2010.06.19. 10:33:17

De a my darlingot se lehetett itthonról elérni, hiába raktam be a kétféle eredeti Relapsemet (egyik ugye járt a Refillhez), egyiket se fogadta el validnak, ugyhogy azt az egy számot kénytelen voltam illegálisan letölteni...

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.19. 11:57:34

@salga_mate: nekem működött.
Te az Európába szánt verzióját vetted meg a Relapse-nek, vagy a sima globális verziót?
Én Relapse-et is Booklinetól vettem, és jó volt, működött a letöltés.

ZSÍRLAZAFEKA 2010.06.23. 22:32:06

áhhh ez egy naon yó album de nemwok az a kifejezetten nagy repper meer minden szeretek ;) de meek is meer nem birja kiénekelni a nagyot morexDDD
süti beállítások módosítása