Elköltöztünk!!

Chat BETA

Kapcsolat

Partnerek

Utolsó kommentek

Eminem Élőben Az Activision E3-as Buliján

2010.06.15. 16:37 slima

Eminem tegnap fellépett az Activision E3-as buliján, és nem kevés dalt adott elő fergeteges bulit csinálva a rajongóknak...a tovább után videók hada vár rátok.

11 komment

Címkék: video live rihanna eminem

A bejegyzés trackback címe:

https://fightmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr402083907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EMIN3M 2010.06.15. 19:29:31

Húúú..szívesen ott lettem volna:D

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.15. 19:45:53

@EMIN3M: jó buli volt a videók alapján

Nalla_ 2010.06.15. 21:10:24

@slima: Háááát...nc...csak egyszer szeretnék elmenni a koncertjére ú.h. ott legyen a D12 is...:D
Nagyon király!!! Dehátezttudtuk!!!! :D...Nekem Eminem mint pasi most jön be, eddig csak a Hangjára(ahogyan reppel ;)) az Orrára meg a Kezére buktam...de mostmár...Rá is ;))...bocs fiúk, de most nagyon ott van, szerintem csak most lett igazán Ő!!!
A barátnőm is megnézte és ledöbbent, h élőben is ugyanolyan jól nyomja, mint...:D...nem mint Ribancka, azért nem volt itt oan toppon, hallható rendesen nem megy neki az élős műsoros, nem úgy mint Emnek, bezzeg Pink tuti liveba jobban csinálta volna...Na jóóó! Lényeg, h tecccik...de nekem mindig teccik!!! ;)

salga_mate 2010.06.19. 10:28:20

De hétfőtől magyarosrszágon a deluxe edition is kapható lesz a boltokban? És egyáltalán melyik bolt fogja árulni? Én egyelőre csak a Bookline-os rendeléses lehetőséget ismerem, de azért jobb lenne boltban megvenni, ráadásul + 1000ft-ot nekem megérne a deluxe...

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.19. 11:57:04

@salga_mate: Deluxe Cd-t én eddig nem láttam, a Deluxe minden valószínűség szerint csak internetes letöltést/iTunest takar...aki CD-t vesz az majd szerintem úgy jár el mint a Relapse esetében.

salga_mate 2010.06.19. 12:42:59

@slima: De én boltban még semmilyen Recoveryt nem láttam sajna...

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.19. 12:56:22

@salga_mate: mert hétfőn a hivatalos megjelenés.

Én úgy értettem hogy Európa néhány országában már megjelent, de ott sincs Deluxe CD

salga_mate 2010.06.20. 00:26:38

És tud valaki boltot ahol biztos árulni fogják 21től?
süti beállítások módosítása