Elköltöztünk!!

Chat BETA

Kapcsolat

Partnerek

Utolsó kommentek

Eminem Találkozott Justin Bieber-el

2010.05.21. 06:50 slima

No comment...

De azért a tovább után nézzétek meg Bieber Lose Youreself próbálkozását.

7 komment

Címkék: video eminem justin bieber

A bejegyzés trackback címe:

https://fightmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr862019770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EMIN3M 2010.05.21. 09:05:02

Volt mersze kiállni.... Nézni sem bírom....

D12 2010.06.11. 19:03:35

Hát Emin3em te vmi eszméletlen, hogy lenézed a másikat. Mintha te űberkirály lennél mindenhez. Nem tudom megérteni az ilyen embereket. Mert télleg amikor azt nevetted ki egy videóban, hogy két ember verekedik és mind2jüket elüti a metró és szétszakad a fejük. Itt nincs vmi rendbe kis ember. Ennek nincs köze a cikkhez de neked most őszintén. Miért kell mindenkit kinevetned? Hagy próbálkozzanak csak. Megnéznélek téged is. Te bátor fiú. Nem hinném, hogy a Neumannba ezt tanítanák.

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.11. 19:13:03

komolyan Justin Biebert nem szeretni olyan gáz?
Na de gyerekek, ne essünk túlzásba....Bieberrel fotózkodni szerintem is gáz.

D12 2010.06.11. 19:17:07

@slima: De mindenkinek kell adni 1 esélyt slima. Neked is jó lenne vele.

Nalla_ 2010.06.11. 19:24:33

@D12: Szerintem is gáz...persze, kapja csak meg az esélyt...és látod Em támogatja, de úgyis el fog vérezni szegénykém, pedig aranyos kis gyerek! :)) :P...De D12, kérlek azért a véleményüket az emberek csak kinyílváníthatják itt is és máshol is...és ha Emin3m nem szeret egy csomó mindenkit, hát nem...Istenem ettől vagyunk mások és ez JÓ!!! Neked szerintem inkább Vele van bajod mint a nézeteivel...Bocs, de ezt gondolom!

D12 2010.06.11. 20:21:46

@Nalla_: Semmi baj tesó. Nagyon igazad van. Az a helyzet, hogy én nagyon régóta ismerem és ezért van vele bajom. Csak tudod ha én nemm lennék akkor ő se. És ez sajna így van. De egyébként én nem mondtam hogy szeretem Justin biebert csak mindenkinek kell egy esály. De amúgy tényeg igazad van. D12 4 ever
süti beállítások módosítása