Elköltöztünk!!

Chat BETA

Kapcsolat

Partnerek

Utolsó kommentek

Xzibit - Hurt Locker

2010.06.17. 22:14 slima

Megérkezett XZibit legújabb videóklipje, amely a Hurt Locker című számhoz készült.

2 komment

Címkék: music video xzibit

A bejegyzés trackback címe:

https://fightmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr372090035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D12 2010.06.17. 22:52:59

Huhú Xzibit úr ez nagyon félelmetesen jó. Ilyen zenét már rég hallottam és vártam nagyon 1 ilyen komolyat mert hiányzott a rapp-ből. Mert ugye Shady úr kicsit a lájtosabb útra indult ami nem baj mert 1 rossz szám sincs az albumán csak 1 kicsit finomabb mint a régebbiek. De egyébként egy ilyen komoly zenét a D12 től vártam volna de nekem így is jó MR Xzibit.

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.06.18. 08:46:09

engem ez a tar kopasz fej picit ledöbbentett :) ....a szám az jó
süti beállítások módosítása