Elköltöztünk!!

Chat BETA

Kapcsolat

Partnerek

Utolsó kommentek

Eminem a Spin Magazin Címlapján

2010.07.20. 21:23 slima

Újra Eminem, újra címlap....a tovább után további képek a fotózásról.

forrás : spin

5 komment

Címkék: címlap eminem

A bejegyzés trackback címe:

https://fightmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr202164593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D12 2010.07.21. 08:02:56

Eminem nem volt soha az a mosolygós típus de most különösen komoly. És örülnék ha végre vissza nyerné a régi stílust az öltözködésben mert ez nem áll jól neki. De még a zenéje most is üt. :)

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.07.21. 08:12:16

@D12: Nekem tetszik az új öltözködési stílusa.
Komoly ember öltözzön komolyan.
Egyébként sem a bő rucik, a kendő, a sok arany meg a sok tetkó miatt lesz jó valaki az adott műfajban.

D12 2010.07.21. 08:44:57

@slima: Tudom tudom de az aranyat én is nagyon utálom olyan mint ha egy kutya lenne pórázra kötve de neki azért a kendős téma jobban állt. Legalábbis szerintem. De például anyukámnak is ez a stílus jön be jobban de Emin3m nek is az ami nekem szóval ezt nem lehet eldönteni mi a jobb. Én azt szerettem a legjobban amikor sok mindenkit kigúnyolt pl Britney-t vagy a Just Lose It-ban Michael Jackson. Mondom ez az ember nem tiszta agyilag. :)

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.07.21. 08:59:10

Várjuk ki a végét a dolgoknak...tavaly még gúnyolt a We Made You-ban, a Recovery-re azt mondta hogy teljesen új irányvonal, így abba már nem fért bele...én nem féltem őt...lesz neki még vicces gúnyolós videóklipje.

D12 2010.07.21. 09:08:17

@slima: De várom én azt istenem. Bár ha az öreg Proof meglenne akkor még jobb lenne mert akkor mosolyt is ki lehetne húzni belőle. Meg a D12 nek is volt pár vicces klippje a My Band a UR The One és tán a Purple Pills pontosabban Hills :)
süti beállítások módosítása