Elköltöztünk!!

Chat BETA

Kapcsolat

Partnerek

Utolsó kommentek

Lil Wayne a csúcsra tör!!

2010.07.20. 18:42 Lilwayneblog_hu

A világ legjobb rappere, aki már Amerikában nagy ismertségre tett szert, kezd betörni a magyarországi médiába is. Egyre több helyen láthajtuk klipjeit, hallhatjuk fülbemászó slágereit. Az MTV múlthéten közvetítette a Behind The Music című műsort, amiben Weezy volt látható! Ha lemaradtál róla , akkor látogasd meg Magyarország #1 Lil Wayne oldalát , ahonnan letöltheted és vissza nézheted Lil Wayne életéről szóló filmet!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fightmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr432164293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D12 2010.07.20. 21:22:28

A világ legjobb rappere na azért ez túlzás. Én elhallgatom a zenéjét de nem az igazi. Erre az emberre csak annyit tudok mondani hogy jókor volt jó helyen. Ennek semmi köze nincs a rap hez. Mert még a Carter-ek rappek voltak a Rebitrh et egyeltalán nem mondanám annak. Szerintem (és aki szereti Wayne-t annak bocs) de ő egy korcs. Akinek más a véleménye csak tessék. :)

Lilwayneblog_hu 2010.07.20. 21:46:44

@D12: Azért neveztem így a cikkben, mert nálad sokkal nagyobb emberek mondták azt amit ! Ne vedd sértésnek, nem azért írtam így! Az egész világ elismerte, hogy Ő a világ legjobbja! A Rebirth meg kilett jelentve Rock albumnak ,amit valljunk be az is! És ne értsd a szavaimat támadásnak, nem megbántani vagy piszkálni akartam! :) peace

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.07.20. 21:48:45

@D12: a világ leggjobbja tényleg túlzás, engem érdekelne hogy kik mondták ezt.
Vitatkozni nem érdemes, hisz mindenki számára a kedvence a legjobb.

Lilwayneblog_hu 2010.07.20. 22:03:43

Fat Joe, Danyel Smith (Vibe magazin), csak hogy 1-2 nevet felsoroljak! Valamint a Carter 3-ig a "Hip-Hop halott" volt! 1,5 millió eladott lemez már az első héten és ezzel megelőzött mindenkit! ha letöltitek a filmet ott is elmondják! :)

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.07.20. 22:12:24

@Lilwayneblog_hu: 1,75 millióval (Amerikában első hét) még mindig Eminem tartja a rekordot az MMLP-vel. Ugyanakkor a Carter 3 1,005,545 eladott példánnyal nyitott amerikában az első héten.
A videóban gondolom worldwide adatok vannak.
Júniusban jelent meg 2008-ban, év végén világszinten 3,2 millióval zárt.

Lilwayneblog_hu 2010.07.20. 22:17:34

@slima: lehet én csak adatokat közöltem! :)

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.07.20. 22:30:44

A No Love- ben kifejezetten tetszik amit alakít, csak az ilyen nyálasságok nem jönnek be Nicki Minajal, meg egyebek.
Ha leszokna a mindenkivel minden stílusban dologról, akkor többet hallgatnám.

EMIN3M 2010.07.20. 23:05:37

Nekem 1-2 szám tetszik tőle csak és az ilyeneket én is korcsnak szoktam nevezni és még annyit fűznék hozzá hogy azok a számok amiket egyedül csinál 1-tő 1-ig rosszak, amik jók azokat vagy Eminemmel vagy vki mással adja elő. Elnézést kérek azoktól akiket megbántottam de ez az én véleményem.
süti beállítások módosítása