Elköltöztünk!!

Chat BETA

Kapcsolat

Partnerek

Utolsó kommentek

Mi a véleményetek a blogról?

2010.07.21. 11:40 slima

Azon töprengtem, hogy jó ez a blog, és vannak hírek, de azért érdekelne a ti véleményetek is a dolgokról.

Ezt a pozstot arra szánom hogy kommentben elmondhassátok hogy mit szerettek az oldalon, esetleg mit szeretnétek másképp.

Javaslatokat, ötleteket is várok...ha összegyűlnek a dolgok nagy sokasággal, akkor szavazás útján döntünk...ha érdemes lesz szavazni.

Addigis elsőként az érdekelne hogy szerettek e, avagy szoktatok e, és hogy fogtok e szavazni :)

Tehát:

Szavazzatok...
Szeretek szavazni
Soha nem szoktam szavazni sehol
  
pollcode.com free polls

5 komment

Címkék: szavazás kibeszélő

A bejegyzés trackback címe:

https://fightmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr542165758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D12 2010.07.21. 11:56:17

Hát őszintén nekem nagyon tetszik a blog mert sokkal több frissebb hír van mint pld a raphireken meg azért itt el lehet beszélgetni stb. Több a hír Eminemről mint bárhol és ez nálam már 99%-ot jelent. Persze azt nem bánnám egyeltalán ha a Relapséról lenne valami kis hírecske mert azt hiányolom de nagyon. Változtatni szerintem nem kell semmin egyedül talán a Rick Ross-os témát lőjük el mert az az ember irritáló:) Ezt azért írtam ide hogy mindenki lássa és szeretném én is látni mindenki véleményét és hát szavazni is szeretek ha erre kíváncsi a jó nép:) További szép napot.

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.07.21. 12:00:07

Na igen...többek között ez is érdekel, hogy kikre fektessük a hangsúlyt...gondolok itt előadónevekre.

D12 2010.07.21. 15:08:12

@slima: A hangsúly az én ízlésemnek inkább Eminem és D12. Na jó még G-Unit is belefér:) De persze ez csak az én véleményem.

EMIN3M 2010.07.21. 20:45:23

@D12: Vmit tudsz!! Akkor nagyon egyforma az ízlésünk bár ezt tood:D
süti beállítások módosítása