Elköltöztünk!!

Chat BETA

Kapcsolat

Partnerek

Utolsó kommentek

Lil Wayne két “Sucker Free Summit” díjat nyert el

2010.07.26. 00:32 Lilwayneblog_hu

Lil Wayne két díjat nyert el az első MTV2 “Sucker Free Summit” Awards-on, melyet Július 25-én tartottak.

Egyiket az Eminemmel közösen írt daláért, a Drop the World-ért kapta a “The People’s Crown”(Az emberek kedvence) kategóriában. A másikat a No Ceilings-ért, ami az év legjobb Mixtapeje lett. A cikk folytatása , valamint Gucci Mane, Lil Wayne és Cam'ron dala, amit eredetileg "Bitches Wanna"nak neveztek, de most változtattak rajta , megtaláljátok ITT

 

UPDATE:

Az év (tavalyi) legjobb versszaka kategórában döntetlen született Eminem Forever-ben szereplő, és Kanye West Run This Town-ban felhangzó versszaka között.

10 komment

Címkék: lil wayne eminem

A bejegyzés trackback címe:

https://fightmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr592176216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D12 2010.07.26. 15:55:22

Haggyuk már ezt a Wayne-t főleg hogy a foreverben ugyan azt nyújtja mint az összes többi zenéjében. Csak álmosan rappel és kész. A foreverben egyébként eminem az ász. Nem csak azért mert a kedvenc előadóm hanem tényleg az övé a legjobb és kész.

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.07.26. 15:58:37

Légyszi ne szóld le minden Lil Wayne-es posztban szegényt..van aki kedveli, és reményeim szerint aki Eminemet utálja az sem fog jönni minden róla szóló hírhez leszólni.

Az tény hogy Eminem versszaka üti Wayne versszakát a Drop The World-ben.

D12 2010.07.26. 16:14:18

Hát én nem mondtam hogy nem bírom csak azért mostanság nagyon nagynak tartják. Pedig nem kéne mert el fog tűnni úgy is a süllyesztőben

Lilwayneblog_hu 2010.07.26. 17:29:55

@D12 : mennyi idős vagy?

Ha nem kell Lil Wayne hír , akkor szóljatok , nem fontos kiírni! :D ;)

D12 2010.07.26. 19:50:13

@Lilwayneblog_hu: Tőlem írhatod én csak azt mondtam h nem bírom mert nagyon fel van kapva amikor nem is annyira jó. De tőlem jöhet a hír :) Anno még a carter 3 at napi 3 alkalommal hallgattam végig. :) Egyébként hogy hány éves vagyok az maradjon az én titkom:)

Lilwayneblog_hu 2010.07.26. 19:57:21

@D12: Nem mered vállalni a korod? :O Ez mindent elárul!
Akkor arra a kérdésemre válaszolj , hogy a többi cikkre miért nem reagálsz? Folytathatnánk ,de minek ... :D:D:D !
Szerencsére a te szavad semmi a zenei / rap világba , így Weezy marad és te fogsz eltünni! :D:D:D:D:D

D12 2010.07.26. 20:37:14

Miért ne reagálnék? :o Ezt nem értem öcse. ami nekem bejön arra reagálok vagy elmondom a véleményt ha meg annyira érdekel hány éves vagyok akkor 16. Sőt 4 éve hallgatok rap zenét. Elmondom a lakcímem. Mindent el mondok csak kérdezzél. De sajna te még mindig félreérted a dolgokat mert én egy szóval nem mondtam hogy utálom wayne-t. De már leírtam hogy mi a véleményem róla. Még régebben. Sőt ha már mindent kérdezel akkor megkíméllek megvan az összes Wayne album. Eminem Superman el kezdtem a rap zenét hallgatni meghallgatom Lloyd Banks-et 50 Centet ( D12 a favorit :) Még a Cypress Hill is jöhet Ice Cube Xzibit. Ha még kell valami akkor kérdezz. De ne szekájjál mert én se annak szántam egyik levelem se.

Lilwayneblog_hu 2010.07.26. 21:33:45

Teljes mértékben !! @D12: -> reakcióm -> háháháháháhá :D:D:D:D:D:D

D12 2010.07.27. 11:02:50

@Lilwayneblog_hu: Ki mondta hogy harag van? :O Csak ez a dinka beszélt össze vissza
süti beállítások módosítása