Elköltöztünk!!

Chat BETA

Kapcsolat

Partnerek

Utolsó kommentek

Eminem - The Sauce

2010.08.11. 11:50 slima

Ezt most csak azért hogy legyen egy jó napotok....néhány ember fejében felmerült a kérdés Bun B 5 mikrofonos értékelését olvasva, hogy vajon Eminem miért nem kapott soha a The Source magazintól ilyen értékelést, és hogy vajon miért nem fog soha kapni?

Hát azért mert Benzino és Eminem között nem jó a kapcsolat....és finoman fogalmaztam....így tehát Em és a Source között sem jó a kapcsolat.

Hallgassátok alant ezt az örökzöldet :)

Eminem - The Sauce

5 komment

Címkék: zene eminem

A bejegyzés trackback címe:

https://fightmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr912214328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D12 2010.08.11. 12:44:55

Ezt a zenét már hallottam de ezt nem gondoltam hogy a source nak van címezve :)

D12 2010.08.11. 13:01:45

@slima: Mindenesetre jóféle. Egyébként most számoltam utánna és em nek ezen a héten meglesz a második platina :) Na ás Rick Ross hova tűnt?? Én megmondtam hogy egy humbuk a gyerek.

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.08.11. 13:04:23

jó első hetet tudnak sokan produkálni...de aztán a második héttől már sehol sincsenek....Em 7 hete százezren felül ad el csak Amerikában....

EMIN3M 2010.08.11. 13:39:11

Hát igen, és sztem a következő albumából ha lesz még több fog elkelni. Ezt a számot én is ismerem, csak nekem Still Shady-nek van elnevezve, úgy töltöttem le. Mindenesetre nagyon jó szám:D:D
süti beállítások módosítása