Elköltöztünk!!

Chat BETA

Kapcsolat

Partnerek

Utolsó kommentek

Lil Wayne 5. Levele

2010.08.16. 19:18 Lilwayneblog_hu

 

 

Mi a helyzet?

Jól vagyok, gondoltam frissítek a ragyogó rajongóimért. Jobb később, mint soha,  nem? Megpróbálom minél gyakrabban.

Nem történik semmi se de az idő ,olyan mintha örökké tartana. Minden másodpercet megpróbálok kihasználni, szellemileg. Van itt néhány jó ember.  Bár ez nem egy jó hely. Sokat tanultam  és  a legjobb lecke  nem visszatérni ide. Tegnap este nyertem UNOban!  Meleg van , de még mindig edzek. De ne gondold azt ,hogy Herculesként fogok szabadulni, de kicsit testesednem kell. Azt hiszem.  Egyébként meg mindig ellenőrízétek a nevetek a leveleken. Mindig elolvasom a leveleket  és válaszolok. Chris szerintem össze kellene állnod Kobeval! Gyerünk Lakers!  Hé Lindsey, örülök , hogy vége  baba. 

 

A levél itt folytatódik!

Üdv: LilWayneBlog

Szólj hozzá!

Címkék: levél lil wayne

A bejegyzés trackback címe:

https://fightmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr982226126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása