Elköltöztünk!!

Chat BETA

Kapcsolat

Partnerek

Utolsó kommentek

Eminem a Rolling Stone címlapján

2010.11.09. 18:40 slima

Highway To Hell...izé....The Road Back From Hell ...Eminem újra a Rolling Stone magazin címlapján, ahol a szerencsés váráslók egy hosszabb interjút is olvashatnak.

Részlet az interjúból:

Gondolod hogy nehéz számodra megbízni a nőkben?


Nehezen bízok meg az emberekben. A nőkben, barátokban, akárkiben. Mindig azon gondolkodsz, hogy vajon mi az igazi indíttatásuk. Van egy kisebb baráti köröm, igazából ugyanazok az emberek akiket hosszú évek óta ismerek. Jelen pillanatban nekem ez teljes mértékben elég. Elég nehéz időkön vagyok túl, és sok dollgon mentem keresztül az elmúlt években. Valahogy úgy érzem hogy éppen hogy kezdem megtalálni az utam. Szóval szeretnék biztos lenni abban hogy biztonságban vagyok mielőtt 'kilépek' és bármit is csinálok. Úgy érzem hogy a saját dolgaimon kell hogy dolgozzak még.

 

És mi újság a szerelmi életeddel? Szoktál randizni?

 

Nemigazán. Ha kimozdulok, akkoris csak enni, vagy moziba - jelenleg nem érzem magam készen arra hogy kimenjek az emberek közé. Úgy értem szeretnék egy kapcsolatot újra valamikor a jövőben...ki nem? Egyszerűen nehéz kimozdulni, új embereket megismerni az én pozíciómban.

5 komment

Címkék: interjú címlap eminem

A bejegyzés trackback címe:

https://fightmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr862436649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D12 2010.11.09. 18:51:31

Visszafogott eléggé :) De ezért csípem

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.11.09. 18:54:07

Egy dolog számára a színpad, és egy másik a magánélet...ez így helyes :)

Ezért szeretjük :)

M23 2010.11.09. 22:38:40

slima nagyobban esetleg nincs meg valahol a kép?

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.11.09. 22:55:57

@M23: egyelőre nem találtam sajnos :(

M23 2010.11.09. 23:16:40

ok, köszi. de ha megtalálod plz dobd fel az oldalra, vagy csak dobj meg egy linkel.
süti beállítások módosítása