Elköltöztünk!!

Chat BETA

Kapcsolat

Partnerek

Utolsó kommentek

Not Afraid Vs. Love The Way You Lie

2010.08.06. 18:51 slima

A kérdés egyszerű....szavazzatok :) ...kommentben lehet indokolni, hogy kinek melyik klip miért tetszett jobban.

Not Afraid Vs. Love The Way You Lie

Melyik klip a jobb szerinted?
Not Afraid
Love The Way You Lie
  
pollcode.com free polls

18 komment

Címkék: szavazás eminem

A bejegyzés trackback címe:

https://fightmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr922204193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.08.06. 20:28:53

elmondjátok hogy ki mire szavazott? :)

beny92 2010.08.07. 00:32:05

hello.
én kicsit többet vártam a klipptől, szerintem ez a megan fox és dominic monoghan által eljátszott történet nem volt valami nagy durranás.
a not afraid már csak azért is szerethetőbb mert maga eminem kapja benne a főszerepet, róla szól az egész

Nalla_ 2010.08.07. 00:34:20

@slima: én még nem szavaztam...:(..nem tudok dönteni!!! nem lehet mindkettőre??? az egyik azért teccik nagyon mert felemelő és folyton borsódzik tőle mindenem ...ez a Not AFRAID és ettől mindig sírnom kell(persze pozitív értelemben), mert tudom...vagyis sejtem min ment keresztül ez alatt a pár év alatt Em és sztem mindenki lelkének kell ez a szám!!!- másikat meg azért, mert az meg egyszerűen fájdalmasan szép...Love the way you lie..benne van minden!!! aki volt szerelmes az tudja! aki ismeri Emet az is tudja, h nem kicsi Kim is van a dologban! Ugye? Nekem az ő szerelmük is eszembe jut róla!! Meg ez csajos is és szép meg szomorúúú!!! Ahhh! Sztem itt nehéz dönteni, mert nem egy kategória a két szám, mindegyik más....és ezt úgy állitom, h nem tudok angolul("rendesen") és nem értem a szöveget rendesen..persze értem a lényeget meg stb.!!! a video mindkettő jó, sőt kurva jó, dehát tudjuk, h Em csak jókat csinál!!! :)))...na de szavazni kell és mostani "lelkiállapotomra" hivatkozva és mivel én NŐ vagyok ééénnnn aaaaaa.....státtátátáátáááttátátá, dobpergésssss......aaaaaa.....NOT AFRAIDre szavazok!!!! :D...holnap meg a Love the way you liera! ;)) lehet olyat?...vagy regisztrálok más néven és akkor úgy!!! :DDD..nem! Not Afraid, mert Em egy STRONGER HARCOS!!! ;))) (ha valaki ezt a kommentet megérti, akkor le a kalappal!!!) pííííísz ;)

Nalla_ 2010.08.07. 00:37:58

@beny92: egyetértek!!! :D ez aaaz, sztem se nagy durr a Megan meg a Domi..jobban is el lehetett volna játszani!;)...de azért jó ez is, meg a dal is!! de a Not Afraid a BEST!!! :))

Nalla_ 2010.08.07. 00:41:56

a love the way you lie klip szinesebb, de ott több az indulat meg az erőszak...piros pl....a Not afraid meg szürke, de az meg a depiből jön ki a fényre...Grrrrr...klip alapján se tudok dönteni!!!! :S...másnak is ilyen nehéz? Te melyikre szavaztál????...marad a not afraid!!! :P

D12 2010.08.07. 09:23:02

Én a LTWYL-ra szavaztam bár anyukám erősen a not afraidet promotálta mert abba eminem sokkal többet szerepel. És ő azt bírja ahol igenis végig ott van :) Régebben a Till I Collapse volt a kedvence utánna a spend some time és mockingbird. 2009 ből a beautiful és a Same Song & Dance ( Egyébként nálam ez a zene verhetetlen. jöhetne 20 recovery a Same Song & Dance a király), na és most anyukám kedvence a not afraid ha már a klippes dolgokról beszélünk de amúgy meg a Cindarella Man. Nagy rapper lett így 40 felett :) =) :) =)

EMIN3M 2010.08.07. 09:34:02

Nekem a LTWYL kicsit kusza lett, hol verekednek, hol szeretkeznek, bár lehet ha érteném a szövegét jó lenne. Not Afraid-re szavaztam....:D

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.08.07. 10:17:54

Dettó Not Afraid :)
Tényleg kusza lett a történet, és az tönkrevágja az egyébként jó klipet.

@nalla: nem picit Kim és Eminem kapcsolata, hanem igazából arról van szó benne..szeretik egymást-utálják egymást-mégis szeretik, de egy ponton már nem tudnak együtt élni.

A Not Afraid jobban átadja a dal mondanivalóját mint LTWYL

D12 2010.08.07. 18:52:09

Én is ugyan azt mondtam neked Emin3m mint slima mondta nalla-nak :) De kinek mi. Nekem simán a LTWYL jobb. Már csak a zene miatt is és persze amikor Em a mezőn rappel az elvitte a prímet :) Egyébként a No Love tuti hogy harmadik klipp lesz mer már valaki mondta hogy Wayne része le van forgatva nem??

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.08.07. 18:57:35

@D12: igen én mondtam, és Eminem írta a twitteren, hogy már le van forgatva Wayne része.

D12 2010.08.07. 19:38:09

@slima: Na csak jól emlékeszek én :) Amúgy slima ma még tegyél ki 1000 hírt hogy hétvégén ne pangjak :) =)

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.08.07. 19:44:43

@D12: ne pangjál, hír akkor lesz ha lesz, és jónak látom :) ....a LTWYL kliphez még kell pár ember hogy meglegyen a 100 'tetszik' :)

D12 2010.08.07. 20:13:23

@slima: Neeeeeee :) Nekem nagyon kell valami mert hétvégén mindenhol halál van. Sehol semmi. Még az az átkozott kocsma is csak 10 ig van nyitva. Nekem jó lesz angolul is hír csak kép legyen hozzá és máris tudok mit nézni egész hétvégén::D:D :) =)

EMIN3M 2010.08.07. 20:43:16

Nekem mondjuk a hangulata jobb a LTWYL-nak....a piros szín amúgy is jobban tetszik:D

D12 2010.08.08. 09:06:25

@EMIN3M: Jézusom. Tegnap néztem a youtubon 3 milliónál tartott ma már 11 millió. Le fogja körözni a not afraidet :)

EMIN3M 2010.08.08. 10:09:22

Már most 1 órával később 12,5 millió.....:D:D

slima · http://fightmusic.hu/ 2010.08.08. 10:14:16

Ez a nyár slágere...nincs mit tenni :)

D12 2010.08.08. 10:25:27

@slima: Hát nem nagyon. Holnapra 20 millió is lesz. Ha nem több :) A Not Afraid és ez tuti nem áll meg 100 millióig de a No Love ba annyira már nem vagyok biztos hogy ilyen nagy siker lenne pedig az egyik kedvencem most :)
süti beállítások módosítása